piątek, 26 czerwca 2015

Podziękowania

O Mój Boże. Po roku, dziewięciu miesiącach i jedenastu dniach zamykam kolejnego bloga, kolejny etap w moim życiu. Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego jak jest mi w tym momencie trudno. Zawsze byłam wzruszona, ale teraz od początku pisania 75 rozdziału płakałam. Teraz też płaczę. Nie mogę w to uwierzyć. Ten blog, ta historia, to wszystko było częścią mojego życia. Kilka ważnych etapów rozpoczęło się i zakończyło w czasie, gdy ten blog trwał. Były lepsze i gorze etapy. Raz była wena, raz jej nie było, raz były pomysłu, których nie potrafiłam zrealizować. Zastanawiałam się co jest ze mną nie tak, ale zawsze ktoś mnie pocieszał. Wiele razy myślałam, żeby zakończyć tego bloga wcześniej, ale nie mogłam tego zrobić. Po prostu nie potrafiłam. Za bardzo kochałam i kocham tego bloga tak jak kocham Was moich czytelników.

Z całego serca pragnę podziękować Wam wszystkim. Byliście, czytaliście, komentowaliście. Wytrzymywaliście wszystkie "złe" rozdziały i cieszyliście się z tych "dobrych". Nawet nie wiecie ile to wszystko dla mnie znaczyło. Prawie 100 000 tysięcy wyświetleń, ponad 350 komentarzy i 28 obserwatorów ... to wszystko dzięki Wam ! Dziękuje Wam ! <3 

Co mogę jeszcze powiedzieć ? To koniec tego bloga, ale nie koniec mojej działalności na bloggerze. Doskonale wiecie, że mam jeszcze inne blogi, na które serdecznie Was zapraszam. 

! DO ZOBACZENIA !


2 komentarze:

  1. Dziękuję za tego cudownego bloga :) Cieszę się że mogę czytać inne twoje dzieła :) Pozdrawiam Oliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam czytać twojego bloga nie dawno i naprawdę zakochałam się w nim cudownie się go czytało👌👌💖

    OdpowiedzUsuń